Alla inlägg den 18 juli 2009

Av klara - 18 juli 2009 07:51

Idag är det en sån där ljuvlig dag igen =) Havet glittrar och Paradiset vibrerar av Kärlek. Kaffet smakar extra gott, Hjärtat tar små skutt och sinnet är öppet. Jag ska åka båt idag, långt ut i havsbandet och dyka rakt ner i djupet av det stora Blå och njuta av att jag känner en så stor glädje över att vara här. Mitt Liv är fantastiskt och jag skickar också mina tankar idag till alla som har det svårt och är förtvivlade; till vänner och till er jag inte känner; till dig som är fångad i den svarta oändliga virvelns hopplöshet; till alla som lider och längtar efter Frid. En dag vänder det, en dag passerar mörkret som en främling i dimman och Solen stiger igen. Kärlek till oss alla!

Anicca


Bilden är från superyachttimes.com

klara...

på besök...

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK*******

Kategorier...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Nya inlägg...

Gamla inlägg...

Vad tycker du...

Var vill du helst bo?
 I en Stad
 Nära Naturen
 På en Ö
 På en Annan Planet...

Arkiv...

Länkar...

RSS

Sabotera Spam - Klicka Här

Dagens Ord...

Pop

Populära bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards